هتل رز ریحان دبی
نوشته شده توسط : فرید طهماسبی

Dubai_Hotels



هتل رز ریحان



هتل چهار ستاره رز ریحان با ۳۳۳ متر ارتفاع در در خیابان شیخ زاید ، یکی از شاخص ترین خیابان های دبی ، قرار گرفته است. این هتل ۷۲ طبقه ، ۴۶۲ اتاق دارد و نام آن به عنوان دومین هتل بلند جهان ، در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت شده است.
یکی از مزیت های بزرگ هتل رز ریحان دسترسی آسان  به مراکز عمده تجاری ، تفریحی و خرید دبی است. در واقع اطراف هتل با ایستگاه های متعدد مترو، رستوران ، کافه ، داروخانه و سوپرمارکت احاطه شده است.
این اقامتگاه لوکس و راحت، از ایستگاه متروی DIFC سه دقیقه و از ایستگاه مترویFinancial Centre دو دقیقه فاصله دارد. دبی مال (Dubai Mall) بزرگترین مرکز خرید جهان نیز تقریباً در یک و نیم کیلومتری هتل واقع شده است. اتاق های مدرن هتل واحدهای اقامتی راحت و آرامش بخشی است که به تلویزیون های LCD مجهز بوده و مناظر زیبایی از شهر دبی را پیش چشم مهمانان به نمایش می گذارد.
 

Dubai_Hotels

 

Dubai_Hotels



Dubai_Hotels

 

Dubai_Hotels



مهمانان علاوه بر استخر هتل ، که در طبقه چهارم واقع است ، می توانند از اتاق ماساژ، سونا ، اتاق بخار و جکوزی نیز استفاده کنند.
ورزشگاه کاملاً مجهز، مرکز تجاری ، سالن زیبایی ، خشکشویی و اتوشویی ، صرافی ، خدمات نگهداری از کودک (در صورت درخواست) ، سرویس کرایه اتومبیل و پارکینگ رایگان بخشی دیگر از امکانات هتل محسوب می شود.





:: برچسب‌ها: هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: